Jelenlegi hely

Gyik

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimisation, vagyis SEO) segíti a honlapok természetes megjelenését a keresőkben. Ahhoz, hogy célcsoportja megtalálhassa az interneten, célszerű komoly figyelmet szentelni a keresőoptimalizálásra.

A keresőoptimalizálás (angolul Search Engine Optimisation, vagyis SEO) segíti a honlapok természetes megjelenését a keresőkben. Ahhoz, hogy célcsoportja megtalálhassa az interneten, célszerű komoly figyelmet szentelni a keresőoptimalizálásra.

Az ember a saját vállalkozását ismeri a legjobban, így elméletileg Ön minden szükséges információval rendelkezik a sikerre vezető út megtalálásához. Az iWebmarketing tud segíteni, hogy a fellelhető információk rendszerezhetővé váljanak, hogy összpontosítani lehessen a működő megoldásokra. Ha elvárásainkat a realizmus keretein belül tudjuk tartani, akkor az segít a költségek optimalizálásában.

Az iWebmarketing különböző csomagokat kínál, hogy a vállalkozások méretüktől és céljaiktól függően megtalálhassák számításaikat. ÁRAINK

Számtalan különböző faktornak kell megfelelni, melyek javarészt titkosak és folyamatosan változnak, okosodnak. A keresőoptimalizálás vagy SEO éppen ezért rendkívül idő és energiaigényes munka, amely kellő technikai know-how és folyamatos adatelemzések nélkül szinte biztos, hogy eredménytelen lenne. A legjobb, ha követi a Google standardjait és a szabályoknak megfelelő, etikus és uptodate módszereket preferálja.

Egyértelmű különbség van az organikus (nem fizetett) és a Google AdWords (fizetett kulcsszavas) keresési eredmények között. A fizetett megjelenés a keresési találati oldal legtetején, az organikus megjelenések fölött található. Itt csak a hirdetési keret lejártáig jelenik meg hirdetésünk.

Az organikus találatok az első 2-3 fizetett találat alatt rendeződnek. Ezek a találatok mondhatni állandó jellegűek, nem kell fizetni a kereső cégnek, hogy megjelenjenek. A keresési találatok sorrendje a Google algoritmusának köszönhető.

Szükségem van Google Analyticsra? A Google Analytics egy ingyenes szolgáltatás, mellyel a honlapok tulajdonosai elemezhetik a honlapot meglátogatók viselkedését. Az egyes eszközök különböző statisztikákat generálnak a látogatók egyes csoportjairól olyan adatokat használva, mint a böngészőjük fajtája, eszközük fajtája, földrajzi elhelyezkedésük, honlapon/oldalakon töltött idejük etc.

Alapvető fontosságú, hogy segítsen kezelni, megérteni és megcélozni egy webhelyet a közönség számára, valamint mérni a konverziókat és értékesítéseket.

A keresőoptimalizálás eredménye számos körülménytől és faktortól függ. Nem léteznek olyan gyors megoldások, melyek illeszkednének a Google keresőoptimalizálási szabályzatába. Ugyanakkor tehet gyors technikai változtatásokat, melyek meghatározóak lehetnek honlapjának indexelésében.

A legtöbb SEO kampánynak több hónapon keresztül futnia kell, hogy értékes eredményeket érhessünk el.

A profi keresőoptimalizálás bizony időigényes, dolgos feladat, de segít elérni a vállalkozás hosszútávú céljait.

A közösségi média segíthet az internetes közösségekben történő megemlítés gyakoriságának növelésében ezáltal erősítve a márka jelenlétet. A közösségi médiát tudatosan használva megadhatja célcsoportjának azokat az értékes és minőségi tartalmakat, amikért a keresőoptimalizálásban is sikeres lehet.

A minőségi honlap tartalom az egyik kulcs tényező a keresőoptimalizálás terén. A Google arra törekszik, hogy a lehető legrelevánsabb honlapokat hozza ki keresési találatként, hogy a keresést végző személy megtalálhassa, azt amit keres. A Google előnyben részesíti a jól optimalizált honlapokat, melyek értékes és minőségi tartalommal szolgálnak kellő gyakorisággal, folyamatosan. A profin kialakított honlap, a megfelelő tartalommal nem csak a keresőmotorok, de más honlapok számára is értékes lehet, így könnyebben juthat külső linkekhez.

A Landing Page egy oldal a honlapon, mely célzottan jelenik meg célcsoportjának és egy konkrét célja van. A Landing Page-nek igazán kitűnő tartalma kell legyen, valamint egyértelmű és tiszta felhívásokat kell tartalmaznia a cselekvésre, amit szeretnénk ha megtennének látogatóink.

A Landing Page nagyon gyakori és hatásos kiegészítője az AdWords kampányoknak, mivel nagyon egyszerűen irányíthatjuk érdeklődőinket egy specifikus oldalra, ami illeszkedik eredeti keresési szándékukba.

Különböző típusú kampányok különböző típusú vállalkozásoknak segíthetnek. A legfontosabb, hogy a helyes döntés csak konkrét elképzelések és tényszerű adatok birtokában hozható meg.

A legnagyobb különbség, hogy a Google AdWords szinte azonnali eredményeket generál, míg a SEO-nak sokkal több időre van szüksége, hogy beérjen.

Míg a SEO egyfajta befektetésként funkcionál, addig gyors eredményekre tehet szert az AdWords szolgáltatásaival.

Google AdWords vagy SEO? Extra hatékonyságért célszerű a kettőt szimultán végezni, megfelelő súlyozással és stratégiával.